Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

6 didžiausi sporto salės mitai

2019-11-13

1. Sportas garantuoja greitus rezultatus

Pakankamai dažniai pradedantieji sportuoti mano, kad norimus rezultatus galima pasiekti itin greitai. Išsikeliami nerealūs tikslai, o jų nepasiekus – nusiviliama. Net ir geriausi sporto papildai negali padėti per porą savaičių užsiauginti raumenų. Tam reikia sąžiningo ir sunkaus darbo. Siekiant maksimalių rezultatų, rekomenduojama nepamiršti ir subalansuotos mitybos, kurioje gausu visų reikalingiausių maisto medžiagų: baltymų, riebalų, angliavandenių, vitaminų ir mineralų.

 

2. Kuo daugiau sporto, tuo geriau

Kraštutinumai nėra gerai tikriausiai nei vienoje gyvenimo srityje, ir sportas – ne išimtis. Kai kurie pradedantieji mano, kad kuo daugiau laiko jie treniruosis, tuo greičiau pasieks savo tikslą. Vis dėlto, tai toli gražu nėra tiesa. Svarbu ne sporto salėje praleistos valandos, o jų kokybė. 50–60 min. intensyvios ir sunkios fizinės veiklos daugeliu atvejų yra geriau nei porą valandų trunkantis slampinėjimas, per kurį net nespėjama sušilti.

 

3. Tereikia naudoti papildus

Sporto papildai praturtina mitybą reikalingomis maisto medžiagomis ir padeda užtikrinti greitesnį organizmo atsistatymą. Tačiau tai yra tik pagalbinė priemonė. Jei treniruojamasi ir maitinamasi netinkamai, pastarieji negarantuoja liekno ir raumeningo kūno. Tik suderinus reguliarią fizinę veiklą, pilnavertę mitybą ir papildus pasiekiami geriausi rezultatai.

 

4. Individualios treniruotės – efektyviausios

Nepriklausomai nuo to, ar sportuojama individualiai, ar grupėje, tiek vienos, tiek kitos treniruotės gali būti vienodai efektyvios. Kur kas didesnę reikšmę šiuo atveju turi žmogaus nusiteikimas, noras ir sąžiningas darbas. Jei jau kurį laiką vis pritrūksta motyvacijos tęsti individualias treniruotes, galbūt vertėtų išbandyti grupines? Dažniausiai čia netrūksta geros nuotaikos ir energijos. Tam, kad atsigauti po jų būtų lengviau, gali praversti ir sporto papildai. Proteinų kokteilį paprasta susiplakti net neišėjus iš salės.

 

5. Geriausia sportuoti ryte

Nors vakare energijos dažniausiai turime mažiau nei pirmoje dienos pusėje, tai nereiškia, kad vakaras yra netinkamas metas sportuoti. Priklausomai nuo galimybių, patariama pasirinkti sau tinkamiausią paros metą. Žinoma, svarbu įvertinti, ar nesate per daug pavargę, išalkę. Nerekomenduojama intensyviai treniruotis iš karto pabudus ar likus mažiau nei trims valandoms iki miego.

 

6. Pradėjus sportuoti, galima valgyti viską

Subalansuota mityba – vienas iš sėkmės veiksnių. Visgi, nemaža dalis žmonių, pradėjusių lankyti sporto salę, tai pamiršta. Sunkios treniruotės dar nereiškia, kad po jų galima valgyti bet ką. Picos, mėsainiai, pyragai, saldainiai – tai, kas neturėtų sudaryti mitybos pagrindo. Jie yra pakankamai kaloringi ir neaprūpina organizmo naudingomis medžiagomis.

 

Domina sporto papildai? El. parduotuvėje Ambermix.lt galite rasti didelį jų pasirinkimą. Išsirinkite tai, kas tinka labiausiai, o pririekus drąsiai klauskite patarimo – mielai patarsime.

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku