Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

8 raumenims reikalingiausi vitaminai ir mineralai

2019-11-04

1. Vitaminas D

Didžioji dalis vitamino D mūsų organizme sintetinama veikiant saulės spinduliams. Gyvenant Lietuvoje, reikalingą jo dozę gauti pakankamai sudėtinga. Šis junginys padeda palaikyti sveiką kaulų struktūrą ir užtikrina baltymų sintezę, kuri svarbi siekiant išlikti sveikiems ir stipriems. Be viso to, vitaminas D skatina geresnį maistinių medžiagų įsisavinimą.

 

2. Vitaminas B12

Tai medžiaga, padedanti kūnui gaminti raudonuosius kraujo kūnelius (eritrocitus), kurie atsakingi už deguonies pristatymą raumenims. Taigi, vitaminas B12 yra vienas iš pagrindinių komponentų, reikalingų jų augimui. Siekiant apsirūpinti pakankamu jo kiekiu, rekomenduojama į savo mitybą įtraukti daugiau žuvų, paukštienos ir pieno produktų. Dažnai praverčia ir papildomi vitaminai raumenims, gaunami kartu su papildais.

 

3. Biotinas

Šis junginys leidžia užtikrinti, kad angliavandeniai, riebalai ir baltymai būtų paversti energija. Pastaroji ypač svarbi intensyviai sportuojantiems ar užsiimantiems kita aktyvia fizine veikla. Taip pat jis padeda palaikyti sveiką plaukų ir odos būklę ir gali sulėtinti žilimą.

 

4. Geležis

Tai – viena iš baltymo hemoglobino sudedamųjų dalių. Pastarasis pigmentas transportuoja deguonį iš plaučių į raumenis. Geležis būtina ne tik aukštam energijos lygiui palaikyti, bet ir stipriai imuninei sistemai. Taigi, neturėtų kilti abejonių, kad šis mikroelementas reikalingas sportuojant.

 

5. Vitaminas C

Stirus antioksidantas padeda metabolizuoti angliavandenius ir apsaugo organizmą nuo fizinės veiklos sukeliamo oksidacinio streso. Verta atkreipti dėmesį ir į tai, kad šie vitaminai raumenims, kuriuos taip pat galima gauti su papildais, palengvina geležies įsisavinimą.

 

6. Magnis

Šis makroelementas randamas raumenyse, minkštajame audinyje ir kūno skysčiuose. Jis užtikrina tinkamą raumenų susitraukinėjimą ir aukštą energijos lygį. Magnis pasižymi ir kitais privalumais – gali sumažinti nuovargį ir raumenų mėšlungį.

 

7. Vitaminas B3

Niacinas, kitaip – vitaminas B3, padeda suaktyvinti raumenis ir skatina jų augimą. Šis junginys gali paspartinti gliukozės metabolizmą, padidinti gerojo (ir sumažinti blogojo) cholesterolio kiekį, palaikyti subalansuotą hormonų gamybą. Nemažai niacino turi bananai, kiaušiniai, įvairios sėklos, mėsa.

 

8. Vitaminas E

Pastarasis bene labiausiai žinomas dėl palankaus poveikio odai, tačiau tai – ne vienintelis jo privalumas. Vitaminas E lėtina senėjimo procesus, padeda kovoti su laisvaisiais radikalais ir pašalinti medžiagų apykaitos atliekas. Sportuojant mūsų organizmas patiria oksidacinį stresą, o šis junginys padeda sumažinti jo žalą.

 

Vitaminai raumenims – komponentas, galintis padėti pasiekti geresnius sporto rezultatus ir palaikyti stiprią sveikatą. „Ambermix“ asortimente gausu skirtingiems poreikiams pritaikytų produktų. Išsirinkite savuosius ir mėgaukitės dar efektyvesnėmis treniruotėmis.

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku