Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau

Geriausias laikas gerti baltymų kokteilį

1. Iškarto ryte

Išrūgų baltymų kokteilis yra greitas ir paprastas būdas gauti baltymų pusryčių metu.

Baltymų kokteilį gerti iškarto atsikėlus ryte yra vienas iš geriausių pasirinkimų, kadangi miegodami praleidote 7-9 valandas be maisto. Norėdami išlaikyti tinkamą baltymų balansą privalote suvartoti šaltinį, kuris organizmui suteikia reikiamą kiekį baltymų ryte.
Ambermix Išrūgų baltymų kokteilis yra puikus pasirinkimas.

Dubenėlis avižų, dribsniai ar javainis kartu su baltymų kokteiliu yra puikus pusryčiai norintiems užsiauginti raumenų masės.

2. Prieš treniruotę

Gerti kokteilį prieš treniruotę gali būtina naudinga, tačiau nėra privaloma.

Jeigu valgėte maisto, kuriame gausu baltymų bei angliavandenių bent jau dvi valandos prieš treniruotę, tada kokteilis nėra būtinas, kadangi kūne yra pakankamai medžiagų, kurios padės jums treniruotės metu.

Kita vertus, jeigu turite problemų su laiku ir praėjo 3 ar daugiau valandų nuo paskutinės maisto porcijos, kokteilis yra rekomenduojamas. Tai užtikrins, kad kūne yra pakankamai aminorūgščių, kurios padės treniruotės metu ir po jos.

3. Po treniruotės

Kalbant apie baltymų vartojimą, nėra svarbesnio momento negu po treniruotės. Jūsų treniruotė suteiks stimulą raumenų baltymų sintezei ir baltymų raumenų išsekimui. Be tinkamo baltymų kiekio baltymų sintezė po treniruotės neperkops išsekimo, todėl tikėtis raumenų masės priaugimo nereikėtų.

Po treniruotės jūsų raumenis yra anabolinėje būsenoje maždaug 48 valandas. Pirmos dvi valandos šioje būsenoje yra momentas, kuomet jūsų raumenys labiausiai reaguoja į aminorūgštis, gaunamas vartojant baltymus. Bet koks baltymų vartojimas per šias 48 valandas padės augimo ir atstatymo procesui, bet maksimali baltymų sintezė pasiekiama per dvi valandas po treniruotės.

Šis laiko tarpas kartais vadinamas "langu po treniruotės" ir geriausias būdas juo pasinaudoti yra suvartoti aukštos kokybės Ambermix baltymų.

Po treniruotės organizmas reikalauja daug baltymų tam, kad būtų pasiektas atstatymo ir augimo procesas.

Kokteilio vartojimas valgymo metu

Geriausia yra vartoti sveiką maistą ir keisti baltymų šaltinius dienos metu. Kita vertus, vienas iš dienos patiekalų gali būti baltymų kokteilis su šiek tiek angliavandenių, o jeigu jūsų dienotvarkė neleidžia valgyti maisto, baltymų kokteilis Ambermix gali būti puikus pakaitalas.

4. Prieš einant į lovą

Kokteilio gėrimas prieš einant miegoti yra puikus būdas suteikti jūsų raumenims aminorūgščių siekiant apsisaugoti nuo išsekimo. Ypatingai gera idėja yra vartoti prieš einant miegoti tomis dienomis, kuomet yra treniruojamasi, taip suteikiant kūnui didžiausią kiekį baltymų per 48 valandų laikotarpį.

Jei geriate kokteilį prieš miegą, rinkitės Ambermix baltymus (Juos galite įsigyti čia: https://www.ambermix.lt/katalogas/proteinas/

Taigi kaip matote, trumpas gidas kiek turėtumėte vartoti išrūgų baltymų ir kuomet yra geriausias metas tai daryti. Turėtumėte išgerti kokius du ar tris kokteilius per dieną. Ryte, po treniruotės, ir dienos metu valgydami.

Aukštos kokybės Ambermix baltymų galite įsigyti mūsų parduotuvėje internete čia: https://www.ambermix.lt/katalogas/