Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

Kaip padidinti ištvermę?

2019-10-11

Ištvermė labai svarbi kiekvienam sportuojančiam, o jos didinimas – viena iš siekiamybių. Pastarasis procesas toli gražu nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pradžių. Tam reikia ne tik reguliarių treniruočių, nuoseklaus krūvio didinimo, bet ir subalansuotos mitybos (dėl to pakankamai dažnai praverčia ir maisto papildai sportui). Aptarkime šiuos veiksnius plačiau.

 

Taisyklinga mityba

Vienas iš pirmųjų, tačiau pakankamai dažnai – ir vienas iš sudėtingiausių žingsnių yra tinkamų valgymo įpročių formavimas. Tam, kad treniruotės būtų kuo efektyvesnės, reikėtų suvartoti pakankamą maistinių medžiagų kiekį. Žinoma, jos turėtų būti ne bet kokios – riebus mėsainis prieš treniruotę vargu, ar yra pats geriausias pasirinkimas. Patartina vartoti kuo daugiau baltymais, žemo glikemijos indekso angliavandeniais ir geraisiais riebalais papildytų maisto produktų. Tinka vištiena, jautiena, taip pat – įvairios kruopos (grikiai, bolivinė balanda, avižos), varškė, graikiškas jogurtas, avokadai, riebi žuvis ir daugelis kitų.

Užsiimant intensyvia fizine veikla kartais vien su maistu gaunamų medžiagų nepakanka, todėl rekomenduotini maisto papildai sportui. Vieni populiariausių yra proteinas, BCAA (nepakeičiamosios amino rūgštys), vitaminų ir mikroelementų kompleksai. Be to, kad prisideda prie didesnės ištvermės palaikymo, tokie produktai gali padėti sustiprinti ir imuninę sistemą.

 

Reguliarios treniruotės

Sportiniai rezultatai nėra pasiekiami per dieną: tam reikia sunkaus darbo ir pasišventimo. Treniruotės turėtų būti reguliarios, todėl patariama vengti itin didelių pertraukų. Po jų sugrįžti į ritmą būna pakankamai nelengva.

Jei sportuojate savo malonumui ir nesiruošiate varžyboms, rekomenduojama treniruotis maždaug 3–5 kartus per savaitę. Taip paliekama pakankamai laiko kūnui atsigauti ir pasiruošti naujiems iššūkiams. Žinoma, fizinio aktyvumo nevertėtų pamiršti ir laisvomis dienomis – galima tiesiog vaikščioti, važinėti dviračiu, žaisti tenisą ir pan.

 

Nuoseklus krūvio didinimas

Subalansuota mityba, maisto papildai sportui, reguliarios treniruotės – aspektai, kurie reikalingi didinant ištvermę. Dar vienas iš jų – palaipsniui didinimas krūvis. Laikui bėgant kūnas pripranta prie tam tikro treniruočių intensyvumo ir naudojamų svarmenų. Taigi, jei atlikdami pratimus nejaučiate raumenų įsitempimo ir nepavargstate – galbūt pats metas padidinti krūvį. Tai reikalinga norint progresuoti, tapti fiziškai tvirtesniems, ištvermingesniems. Pradėjus intensyviau sportuoti svarbu ir nepamiršti išlaikyti taisyklingą kvėpavimą.

 

Siekiate puikių rezultatų? Tuomet nieko nelaukite ir įgyvendinkite užsibrėžtus tikslus kryptingai. Internetinėje parduotuvėje Ambermix.lt galite rasti didelį produktų asortimentą – nuo vitaminų iki proteino ar gainerio. Atsakingai parinkti maisto papildai sportui leidžia džiaugtis ne tik didesne ištverme, bet ir geresne savijauta. Juk judėjimas – vienas iš gyvenimo variklių.

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku