Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

Kas trukdo pasiekti gerų sporto rezultatų?

2019-09-16

Gerus sporto rezultatus lemia pakankamai daug aspektų: pradedant treniruočių intensyvumu, baigiant tinkamai pasirinktais papildais, tokiais kaip įvairūs vitaminai, proteinai, gaineris ir t. t. Visgi, kartais fizinis aktyvumas pasirenkamas netinkamai, dėl ko tik išvarginamas organizmas, o norimas rezultatas taip ir nepasiekiamas. Taigi, į ką vertėtų atkreipti dėmesį norint to išvengti?

 

Per daug kardio treniruočių

Viena iš didžiausių klaidų, kurią daro tiek pradedantieji sportuoti, tiek tai darantys jau ilgą laiką – per didelis kardio treniruočių skaičius. Ypač dažnai jas renkasi moterys, norinčios greitai numesti svorio ir galvojančios, kad kilnodamos svarmenis jos užsiaugins didžiulius raumenis. Ši nuomonė klaidinga, tai ilgainiui parodo ir rezultatai.

 

Kardio treniruotės didina ištvermę, tačiau nesuteikia norimo raumenų tonuso. Sportuojant su svarmenimis dažniausiai sudeginama daugiau kalorijų, o didėjant raumenų masei riebalų deginimas tampa efektyvesnis. Taigi, siekiant maksimalių rezultatų rekomenduojama derinti skirtingo tipo treniruotes.

 

Per mažai maistinių medžiagų

Gaineris, proteinas, BCAA ir kiti papildai yra sukurti tiems, kuriems su maistu nepavyksta gauti pakankamai maistinių medžiagų. Jos yra svarbios visiems, o ypač sportuojantiems ir norintiems pasiekti geriausius rezultatus. Tokie papildai nepakeičia sveiko ir subalansuoto maisto, o jį tik papildo. Taigi, jei laikui bėgant jūsų progresas sustojo, verta išbandyti būtent tokias priemones.

 

Sportuojantiems labai svarbu gauti pakankamą kiekį vitaminų ir mineralų, kurie būtini įvairiems organizme vykstantiems procesams užtikrinti. Intensyvių treniruočių metu kartu su prakaitu iš kūno pasišalina daug druskų (kalcio, magnio ir pan.), kurios ypač svarbios gerai širdies ir raumenų veiklai. Mineralais ir vitaminais praturtinti papildai ir pakankamas vandens kiekis gali padėti išvengti rimtų sveikatos sutrikimų ir, be abejo, pasiekti norimus rezultatus.

 

Pamirštamos silpnos kūno vietos

Net ir geriausias gaineris nebus toks efektyvus, kai atsiliekančioms raumenų grupėms neskiriamas pakankamas dėmesys. Norint būti visapusiškai stipriems ir sveikiems svarbu neapleisti ir silpnesnių kūno vietų. Jų netreniruojant laikui bėgant gali susiformuoti disproporcijos, užspaudžiami nervai ir pan. Taigi, netinkamai sportuojant ne tik nepasiekiama norima išvaizda, bet ir paskatinamos įvairios sveikatos problemos.

 

Neatliekamas tinkamas apšilimas

Na ir dar viena klaida, kurią daro nemaža dalis sportuojančiųjų, yra per trumpas arba netinkamas apšilimas. Prieš treniruotę visų pirma reikėtų aktyvinti raumenų grupes, kurioms bus skirtas fizinis krūvis. Dažniausiai vien tik bėgimo takelio tam nepakanka. Taisyklingas apšilimas gali padėti išvengti rimtų traumų ir pagerinti sporto rezultatus.

 

Jei norite džiaugtis ne tik atletišku, bet ir sveiku kūnu, šie patarimai jums gali būti labai naudingi. Pasinaudokite plačiu „Ambermix“ asortimentu ir pasiekite norimus rezultatus dar greičiau! Čia rasite platų papildų, tokių kaip gaineris, proteinas, BCAA ir kt., pasirinkimą.

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku