Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

Maisto papildai

Kategorijos
  • 2019-11-04

    Adekvati fizinė veikla leidžia sustiprinti ne tik raumenis, bet ir sveikatą. Visgi, apėmus sporto manijai kartais griebiamasi kraštutinumų, kurie nėra naudingi organizmui. Ilgos alinančios treniruotės ir kalorijų deficitas – viskas tik dėl ryškesnių raumenų. Tuomet dažnai pamirštamos esminės medžiagos, būtinos sveikam kūnui. Mineralai ir vitaminai raumenims yra itin svarbūs. Jie padeda kovoti su uždegiminiais procesais, palaiko normalų streso hormonų lygį ir imuninę sistemą. Pastarieji reikalingi ir normaliam raumenų atsistatymui bei augimui.

  • Sportas – aktyvi veikla, kurios metu organizmas patiria nemažą stresą. Tam, kad nepristigtų jėgų, o kūnas lengviau atsistatytų po krūvio, svarbi subalansuota mityba. Joje turėtų netrūkti visų pagrindinių maistinių medžiagų: angliavandenių, riebalų, baltymų. Pastarieji turi didžiulę reikšmę visoms gyvybinėms organizmo funkcijoms. Itin aktyviai sportuojant vien maisto gali nepakakti, todėl praverčia baltymai sportui, gaunami su papildais. Taigi, kokius produktus įtraukti į savo mitybą, kad ji būtų kuo pilnavertiškesnė?

  • Kaip priaugti raumeninės masės? Pakankamai dažnai tai norima pasiekti greitai ir paprastai, todėl imamasi priemonių, turinčių neigiamą poveikį sveikatai. Visgi, siekiant, kad organizmas funkcionuotų tinkamai, nepasireikštų jokie šalutiniai poveikiai, o pasiektas rezultatas išliktų ilgai, vertėtų rinktis galbūt ne tokius greitus, tačiau užtikrintus būdus, tokius kaip sunkios treniruotės, pilnavertė mityba, papildai masei ir nemažai kitų.

  • 2019-10-11

    Papildai sportui – tai pagalbinė priemonė, galinti padėti pasiekti geresnius ir greitesnius rezultatus. Visgi tam, kad jie būtų maksimalūs, vien to nepakanka – ne mažiau svarbu sureguliuoti ir fizinio krūvio intensyvumą, mitybą. Taigi, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį?

  • 2019-09-16

    Gerus sporto rezultatus lemia pakankamai daug aspektų: pradedant treniruočių intensyvumu, baigiant tinkamai pasirinktais papildais, tokiais kaip įvairūs vitaminai, proteinai, gaineris ir t. t. Visgi, kartais fizinis aktyvumas pasirenkamas netinkamai, dėl ko tik išvarginamas organizmas, o norimas rezultatas taip ir nepasiekiamas. Taigi, į ką vertėtų atkreipti dėmesį norint to išvengti?

  • Sportas ar kita aktyvi fizinė veikla yra puikus būdas išlikti sveikiems ir energingiems. Be viso to, tai padeda džiaugtis ir gražesnėmis kūno linijomis. Vis dėlto, norint efektyviai sumažinti kūno apimtis vien sporto dažniausiai nepakanka – tam būtina taisyklinga mityba, o kartais ir papildų, tokių kaip BCAA vartojimas. Taigi, į ką atkreipti dėmesį norint pasiekti ilgalaikių rezultatų?

  • 2019-08-23

    Gali atrodyti, kad nuolatos sportuojantis žmogus savaime turėtų būti labai sveikas. Deja, taip yra tikrai ne visada. Dėl nesubalansuotos mitybos bei gausaus prakaitavimo sportuojant iš organizmo nuolatos pašalinamos naudingos medžiagos, tad gali išsivystyti įvairių vitaminų trūkumas. 

  • 2019-08-02

    Dažnai kyla klausimas, kokie produktai būtini sportuojantiems žmonėms. Tam tikri produktai sportui yra ne tik būtinybė sveikatai pagerinti, tačiau ir kasdienybei palengvinti.

  • 2019-08-01

    Nors gali atrodyti, kad papildai sportui reikalingi tik itin aktyviems žmonėms, kai kurie jų tipai pravers kiekvienam, su maistu negaunančiam pakankamai organizmui svarbių medžiagų.

  • 2017-12-06

    Ne visi baltymai yra vienodi. Kai kurios baltymų rūšys, kaip pavyzdžiui išrūgų baltymai, yra geresnės už kitas.
     

  • 2017-12-06

    Trumpas gidas, kiek turėtumėte vartoti išrūgų baltymų ir kuomet yra geriausias metas tai daryti. 

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku