Registracija per Facebook
  • Valiuta:
    • $ - Doleris

Naudingi patarimai auginantiems masę

Kaip priaugti raumeninės masės? Klausimas aktualus, ko gero, didžiajai daliai sportuojančiųjų, ypač – vyrų. Pakankamai dažnai tai norima pasiekti greitai ir paprastai, todėl imamasi priemonių, turinčių neigiamą poveikį sveikatai. Visgi, siekiant, kad organizmas funkcionuotų tinkamai, nepasireikštų jokie šalutiniai poveikiai, o pasiektas rezultatas išliktų ilgai, vertėtų rinktis galbūt ne tokius greitus, tačiau užtikrintus būdus, tokius kaip sunkios treniruotės, pilnavertė mityba, papildai masei ir nemažai kitų.

 

Nusistatykite realius tikslus

Tam, kad šis procesas būtų paprastesnis, o nusivylimų būtų kuo mažiau, visų pirma rekomenduojama tinkamai nusiteikti, t. y. turėti realių lūkesčių. Kiekvieno organizmas yra individualus, todėl nenuostabu, kad pirmieji rezultatai pastebimi skirtingai. Minimalus trumpiausiais raumeninės masės auginimo periodas daugeliu atvejų yra 6 mėn. Tai laiko tarpas, per kurį gali būti pasiekiami pastebimi rezultatai nepakenkiant sveikatai.

 

Gerkite pakankamai vandens

Vanduo sudaro daugiau nei 70  % organizmo ir yra visų jame vykstančių procesų pagrindas. Jis reikalingas su maistu bei papildais gaunamų baltymų, angliavandenių ir kitų maistinių medžiagų pasisavinimui. Pakankamas vandens kiekis svarbus ne tik skysčių, bet ir mineralų pusiausvyrai palaikyti. Gausiai prakaituojant treniruočių metu jų netenkama ypač daug.

 

Subalansuotai maitinkitės

Papildai masei – tai pagalbinė priemonė, papildanti subalansuotą mitybą. Joje turėtų netrūkti tiek angliavandenių, tiek baltymų ir riebalų. Didelis kalorijų kiekis padeda raumenims atsistatyti po sunkių treniruočių ir užtikrina jų augimą. Žinoma, tai jokiu būdu nereiškia, kad galite maitintis nepilnaverčiu maistu. Geriausia rinktis sočius, tačiau sveikus produktus, tokius kaip liesa mėsa, pilno grūdo makaronai, įvairios kruopos, kiaušiniai ir pan. Rekomenduojama nepamiršti ir daržovių, kurios ne tik aprūpina organizmą įvairiais vitaminais, bet ir palengvina virškinimą.

 

Rinkitės tinkamas treniruotes

Auginant raumeninę masę patartina nevengti bazinių pratimų. Tai – vadinamoji mirties trauka, pritūpimai, spaudimas ir trauka pasilenkus, atsispaudimai lygiagretėse ir prisitraukimai. Juos atliekant apkraunamos įvairios raumenų grupės, taigi, taip stiprinamas visas kūnas. Visgi, persitreniruoti taip pat nereikėtų – per didelis krūvis ir poilsio trūkumas išvargina organizmą ir neleidžia jam atsistatyti, todėl net ir papildai masei gali nesuteikti norimo rezultato.

 

Jei siekiate ilgalaikių sporto rezultatų ir norite ne tik gražiai atrodyti, bet ir būti sveiki, ši informacija jums gali išties praversti. Išsikėlus realius lūkesčius, tinkamai maitinantis ir sunkiai treniruojantis raumeninės masės auginimas neturėtų sukelti problemų. O tam, kad net ir sunkiai sportuojant organizmui nepritrūktų reikalingiausių medžiagų, įsigykite Ambermix.lt papildų.

Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau
Sutinku Sutinku