Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu. Skaityti daugiau

Treniruotės

  • Skaityti plačiau

    6 didžiausi sporto salės mitai

    Galima pasidžiaugti, kad vis daugiau žmonių šiais laikais supranta taisyklingo treniravimosi naudą. Žinoma, dar tik pradedant savo kelionę aktyvesnio ir sveikesnio gyvenimo link dažnai susiduriama su nepagrįstais mitais. Pastarieji ne tik apsunkina pamatuotų tikslų išsikėlimą, bet ir sulėtina progresą.
  • Skaityti plačiau

    Naudingi patarimai auginantiems masę

    Kaip priaugti raumeninės masės? Pakankamai dažnai tai norima pasiekti greitai ir paprastai, todėl imamasi priemonių, turinčių neigiamą poveikį sveikatai. Visgi, siekiant, kad organizmas funkcionuotų tinkamai, nepasireikštų jokie šalutiniai poveikiai, o pasiektas rezultatas išliktų ilgai, vertėtų rinktis galbūt ne tokius greitus, tačiau užtikrintus būdus, tokius kaip sunkios treniruotės, pilnavertė mityba, papildai masei ir nemažai kitų.
  • Skaityti plačiau

    Kaip padidinti ištvermę?

    Siekiate puikių rezultatų? Tuomet nieko nelaukite ir įgyvendinkite užsibrėžtus tikslus kryptingai. Atsakingai parinkti maisto papildai sportui leidžia džiaugtis ne tik didesne ištverme, bet ir geresne savijauta. Juk judėjimas – vienas iš gyvenimo variklių.
  • Skaityti plačiau

    3 priežastys, kodėl sportininkai neturėtų ignoruoti kojų pratimų

    Jeigu egzistuoja viena kūno dalis, kurią pakankamai dažnai pamiršta atletai ir sporto entuziastai, tai yra kojos. Kojų pratimai daugumai žmonių yra patys nemėgstamiausi. Tačiau, iš tikrųjų, tokie pratimai yra vieni iš svarbiausių. Tiems, kurie nori pagerinti savo fizinius rezultatus, užsiauginti didesnę raumenų masę ar sustiprinti kūną, kojų pratimai yra paskutinis dalykas, kurio turėtumėte atsisakyti.